Skip to main content

Nou algoritme de Google que fomenta les ressenyes dels usuaris

L'aportació de continguts a una esfera global arriba també amb canvis a l'algoritme de Google. És "la product reviews update" o el que s'entén com l'actualització de ressenyes de productes que promou les bones pràctiques a la valoració de productes o serveis. Es tracta de la quarta actualització de les ressenyes de productes a Google: la primera vegada va ser al 2021.

Les millores realitzades fins ara en l'algoritme potencien les ressenyes que siguin amb continguts de valor, no aquells que contenen un contingut lleuger. Es tracta doncs d'una aposta més de Google per posar en valor aquells continguts que estan treballats i amb contingut que esdevingui de qualitat. Fora els robots i els boots que embruten la xarxa.

Així doncs, aquesta darrera actualització dóna més punts a aquelles ressenyes que estiguin escrites d'una manera que integrin una “anàlisi profunda i una investigació original”. Aquestes seran recompensades, especialment aquelles que contingut un escrit “per experts o entusiastes que coneixen bé el tema”.

Cal doncs focalitzar esforços en aquest sentit. Treballar bé com el client satisfet ens ho manifesta a través d'una ressenya, com li contestem de forma qualitativa i, també, com gestionem aquelles ressenyes menys agraïdes en puntuació però que, d'una manera àgil, cal respondre i donar-hi solució.

Google ens posa deures, necessites ajuda a gestionar-ho?